Monte das Louzeiras

Serpa, Beja, Portugal

• juni 2024

Heel lieve open eigenaren, je kan ‘s-avonds mee eten. Mooie ruime camping midden tussen de olijfbomen. Met kippen, katten, honden, pauwen, paard en emoe. mooi zwembad en heerlijke wijnen. 5+

Drie nachten verbleven op deze olijf en wijn boerderij. Genieten in een oase met overal dieren. Excellente wijnen. Genoten van een BBQ met de familie. Helaas moesten we weer weg, maar we komen hier zeker terug!

Travel7891

Ook te boeken via easycamp website. je krijgt dan een fles wijn, honing en piri piri saus als welkomstpakket.

• juni 2024

Monte das Louzeiras