Prima plaats om te overnachten, alles netjes. De plek is niet zo gezellig maar toen wij er waren regende het heel erg. Harde ondergrond!!

• december 2023

Prima plek op loopafstand v h mooie dorpje. geen faciliteiten gebruikt. weg er langs is vanaf 7 u gehorig, maar voldoende voor een nacht langs de N2

• oktober 2022

Prima locatie om eventjes uit te rusten en te overnachten. Schone voorzieningen, goed verzorgt. Niet te veel eisen stellen aan gezelligheid want dat is het niet echt, wel erg rustig.

• december 2023

• oktober 2022