Nog nooit zo'n mooi plekje gevonden. Dit willen we vooral niet wereldkundig maken . Dan is er volgend jaar geen plekje meer voor ons.. Het is echt fantastisch. stilte, uitzicht, wandelingen, eigen sanitair, cabine.. ( blijft wel onder ons hé.. niet verder vertellen...)

OnspaleisSoestdijk

Soms kom je wel eens op een plek die zo mooi is dat je er wel langer wil blijven...Na drie dagen hier te hebben gestaan baalde wij er enorm van dat alles al was volgeboekt na ons. Wat een plek is dit! We hebben al heel wat camperplekken aangedaan maar deze is werkelijk de allermooiste!

Gradas

Een unieke ervaring. Ons eigen overdekte terras naast onze camper met eigen keuken, toilet en douche. Onberispelijk schoon met warme douche. Deze plek is een geweldig concept en wordt sterk aanbevolen.

Vidigal & Ocean