mooie ruime plaatsen en midden in de stad als prima uit als basis om Lagos te bezoeken. sanitair hebben we gelukkig in de camper

Judith-Maas

idd een eenvoudige camperplek, maar de toiletten en douchen schoon, en...warm water. Met electrisch betaalden we €15 per dag. Prachtige plek boven, waar de blauwe eksters dagelijks komen, de hop... En prachtige wandelingen richting de mooie plaats Lagos en stranden.

Boeyink

basale camping, perfect om de stad in te lopen, lekker mengelmoes van gasten, iedereen vriendelijk inclusief de receptieman. toiletten schoon, eigen bril meenemen dat wel haha.

• Estrada da Ponta da Piedade

8600, Lagos, Portugal