Hele mooie week gehad bij Hans en Sissi. Prachtige kleinschalige lokatie met een prachtig uitzicht richting Silves. Goede voorzieningen (electra en water bij elke plek) Komen zeker terug, bedankt voor de gastvrijheid!

Jos-en-Geke

Dank jullie wel, volgend jaar weer zeilen en verjaardag bij ons ??

een bijzonder mooi rustig kleinschalig plekje van zeer gastvrije mensen, met alles wat je nodig hebt👍

Dank jullie wel als experts met een eigen camper plaats en hotel in Duitsland

Wat een prachtige plek met een mooi uitzicht, een heel vriendelijke en warm ontvangst, schoon sanitair met een heerlijke douche. Wij komen hier graag nog eens terug.

IJsland1

Hartelijk dank, we zien elkaar weer, goede reis naar IJsland.

Jos-en-Geke

Dank jullie wel, volgend jaar weer zeilen en verjaardag bij ons ??

Dank jullie wel als experts met een eigen camper plaats en hotel in Duitsland

IJsland1

Hartelijk dank, we zien elkaar weer, goede reis naar IJsland.

Casa Barco à Vela