prima voor 1 nacht,en t leuke stadje bezoeken. Vrijdag ochtend markt,maar we konden er toch parkeren. Én natuurlijk de Kip piri eten... s,nachts stonden we alleen,máár doodstil...Supermarkt etc dichtbij

sunseekers

Dit is een groot parkeerterrein bij de stadspoort. Geen faciliteiten maar perfect voor stands historisch stadscentrum.

David-Earley

overnacht aan de rand van de parkeerplaats, aan de parkzijde. zeer rustige nacht. centrum dichtbij. Aan de overzijde van de parkeerplaats kan je brood halen en ze hebben daar ook goede koffie.

Parking Trancoso