Quinta do Castanheiro

Castanheira de Pera, Leiria, Portugal

MrenAr

Wat leuk om te horen dat jullie zo'n fijne tijd bij ons hebben gehad! We zijn blij dat we jullie 30ste huwelijksdag een beetje extra speciaal konden maken! Hopelijk mogen we jullie in de toekomst nogmaals verwelkomen op onze camping. Groetjes, Luuk&Lotte Mari&Ilone

• juni 2024

Zeer mooie, rustige camping met uiterst aardige, behulpzame gastheren. 's Ochtends lekker brood en 's middags een verfrissend zwembad, tussen heerlijk bochtige motortochten over de beste wegen door - dat is alles wat je nodig hebt. De geplande 7 werden 17 dagen.

BettyBlue57

Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij om te horen dat je zo'n fijne tijd hebt gehad op onze camping. We hopen dat jullie genoten hebt van de prachtige motortochten in de omgeving. Het feit dat je verblijf van 7 naar 17 dagen verlengd werd, is een groot compliment voor ons. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Groetjes, Luuk&Lotte Mari&Ilone

• juni 2024

Hi Rob, Willy en Milo, Jammer dat jullie niet langer konden blijven, maar we hopen jullie in de toekomst zeker weer te mogen verwelkomen. Bedankt voor jullie bezoek en de leuke woorden! Groetjes, Luuk&Lotte

Quinta do Castanheiro