Perfecte plaats. Netjes, schoon, veel schaduwplaatsen en goede prijs. Met hond en elektriciteit waren we voor een nacht 24 euro kwijt. Wandelen in nog geen half uur naar het strand, aanvankelijk op de stoep langs wat drukkere weg, maar daarna afdalen door leuke smalle straatjes van Nazaré.

Hans-Elly

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u het allerbeste!

Mooie schaduwrijke plaatsen. Vriendelijk onthaal. Bus naar centrum vlakbij. Gezond verstand gebruiken bij het installeren voertuig zodat je achteraf niet vast komt te zitten 😉. Sanitair zéér proper!

ROBI2610

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping en uw bijdragen zeer op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

aardige receptie. veel plekken schuin maar richting het einde van de camping een leuke plek met uitzicht op het bos kunnen vinden. goede stroom en heerlijke hete douches met hoge waterdruk. zal in het hoogseizoen wel heel druk zijn hier

Orbitur Valado