camping prima. prijzen zijn erg verhoogd! wij betaalden 27 euro voor 1 nacht 4 tot 5 maart met acsi korting. 1 camper 2 personen

Jan-Peter

Wij danken u dat u voor ons heeft gekozen en voor uw aanbeveling. Wij stellen uw opmerkingen zeer op prijs als bijdrage aan het verbeteren van onze dienstverlening.

een camping met prima sanitair. Erg rustig. vriendelijke receptie. loopafstand naar leuk dorp met restaurant en mooi strand.

HenkN

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u het allerbeste!

Prachtige locatie, rustig, op loopafstand van het strand en vuurtoren. Met een prima zwembad met glijbaan, normaal bad en een peuterbadje. De kinderen vonden het fantastisch. Met een camper vind je zo een plekje naar je voorkeur, en idd een beetje oppassen voor het rulle zand.

RRSV

Wij zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw interesse in onze camping en uw bijdragen zeer op prijs en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Wij wensen u een goede gezondheid!

Orbitur S. Pedro de Moel