• december 2023

Vond het een prima camping. Voor 5,95 met de taxi naar beneden naar de boulevard van Nazare. Dan kunnen honden natuurlijk niet mee. Maar rondom de camping volfoende uitlaatmogelijkheden. Wel oppassen met oversteken.

ClaudiaRegoor

We zijn blij om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Wij stellen uw voorkeur en uw bijdragen op prijs en hopen binnenkort weer van uw bezoek te kunnen genieten. Wij wensen het allerbeste!

Let op: veel plaatsen zijn zanderig. Veel van de eraan bevestigde traliestenen zitten los. De fabriek is luid en ruikt onaangenaam. Eigenlijk helemaal geen ster maar dat kan niet

NL61

Het spijt ons te horen dat u niet genoten heeft van uw verblijf bij ons, en wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak. Wij hopen u de volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Wij wensen u een goede gezondheid!

De meeste plaatsen hebben zandgrond. Een paar met grasroosters, maar wees voorzichtig, want veel ervan rijden losjes en draaien als je eroverheen rijdt. Een verstopte waterafvoer naast ons huis werd gerepareerd. onze hele plaats werd overspoeld met stinkend water

• december 2023

Orbitur Valado