Nazaré, Leiria, Portugal

camping bij vissersdorp - centrum 2km

• Rua Combatentes do Ultramar

2450-060, Nazaré, Portugal

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard

Prima camping, of open gras terrein of onder de bomen (met dennenappels op de grond). Bovenop kan het winderig zijn. Let bij zoeken van plek op de weg, waar al vroeg zwaar verkeer over komt. Voorzieningen OK. Fietsen naar strand wel te doen (met versnellingen).

JAR-AA

We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Wij waarderen uw interesse in onze camping en hopen u snel weer te mogen verwelkomen. We wensen je het allerbeste!

yetteke

Wij danken u voor uw bezoek en voor uw opmerkingen, als bijdrage om onze producten en diensten te verbeteren. Onze excuses voor het eventuele ongemak en we hopen u bij de volgende gelegenheid beter te kunnen verwelkomen! We wensen je het allerbeste!

• ACSI - Campingcard, ACSI - Campingcard