• december 2023

Deze camperplaats is netjes onderhouden en open met Kerst en Oud en nieuw. Er wordt momenteel een nieuw toiletgebouw gebouwd. Het is geen idyllische plek maar wel functioneel.

user133191626

Wellicht goede voorzieningen maar de plek op zich is vreselijk. Hutje mutsje op een betonnen plaat. Het is dat ik moe was anders had ik nog even verder gezocht.

Mr.-Bypass

ondanks dat wij heel veel regen hebben gehad beoordeel ik deze plaats met een voldoende. super vriendelijk aan de receptie. douche en toilet heb overgeslagen. gelukkig nog een mooie wandeling gemaakt.

• december 2023

ASA Peniche Motorhome Park