Peter/Sylvia

Uw reactie komt bij ons over als een koude douche. Mocht u inderdaad een koude douche gehad hebben, zouden we het fijn gevonden hebben als u ons dat gemeld had dan hadden we het kunnen verhelpen. Uw overige opmerkingen zoals losplaats camper en prijzen had u hier op campercontact kunnen lezen. Het aantal wastafels ,wc's en douches etc. wat wij hebben is ruim voldoende voor kleine campings zoals wij. Het afwezig zijn van lichtvervuiling maakt dat u de sterrenhemel hier kunt bewonderen. Wij wensen u verder een fijne vakantie .

Zeer prettige camping, mooie plekken, mooie omgeving en veel tips van de camping eigenaren voor fietstochten en andere bezienswaardigheden in de buurt. Schoon sanitair en prima douches. Het was zonde om te vertrekken.

Ceuclum

Fijn om te horen dat u het zo leuk gevonden heeft en het zonde vond om weer weg te gaan. Kom dan maar weer snel terug , tot dan

Wat een heerlijke plek; prachtige fietstochten en vanaf de camping wandelen op (on) verharde paden met rondom verre uitzichten. s nachts heldere sterrenhemel. Je waant je ‘in the middle of nowhere’ van de Alentejo met een leuk en comfortabel dorp vlakbij.

JaapVerster

Bedankt voor de fijne reactie . Hopelijk tot de volgende keer . Groetjes Joris en Solange

Camping Rural Os Anjos