• mei 2022

Niets zegt me dat er hier een CP is, dus dat doen we dan maar niet

• februari 2020

Er staan 2 auto’s op het parkeerterrein als we aankomen. Af en toe komt er iemand naar het kerkje en die trekt dan aan het touwtje wat uit de deur hangt. In het centrum wat winkels, de gemeentelijke markt met vis. Een paar restaurantjes en mannen op de hoek van de straat. Leuk dorpje!

• oktober 2019

Rustig heel goed om de stad te bezoeken en deze rust raad ik aan als je door de dank aan de gemeente jc26 gaat

• mei 2022

Niets zegt me dat er hier een CP is, dus dat doen we dan maar niet