Hallo, we bleven daar om de nacht door te brengen, we werden daar heel hartelijk ontvangen. onberispelijke service, toilet, douche, wifi, water, elektriciteit (€ 3).

Mistercactus

zeer gunstig gelegen Camperplaats, in een parkachtige omgeving, aan de rivier Tâmega. 15 minuten lopend naar het prachtige stadje. Fijne ontvangst en een redelijke prijs. sanitair verouderd, maar schoon.

Corneille

Prima plek voor de nacht. Toiletten, douche, elektriciteit aanwezig. Oude centrum van Chavez dichtbij.

Guest House Chaves