super plek. éérst in Mirandela gestopt,máár heel erg druk. Dus door naar deze plek. Dorp bekeken,aardig,,,en wat gedronken op terras. Vlakbij boodsch gedaan..Prima voor 1 nacht

sunseekers

Het was niet duidelijk of we daar mochten overnachten, maar even gevraagd en dat mocht dus. Prima plek voor de nacht.

• maart 2022

Prima overnachtingsplek. Geen doorgaande weg en een dubbele sanizuil. Alles werkt naar behoren. Je staat tussen de gebouwen en dat heeft zijn voordelen en nadelen.

• maart 2022

• Variante à N15