is een ruime op gezette camperplaats Alleen ontbreekt er douche ruime. Een mooi uit zicht

Snowy3

Zeer mooie plek met prachtig uitzicht. Er vlak naast ligt er een jachtenbouw bedrijf. Wij hebben 2 nachten met de ramen dicht geslapen vanwege de behoorlijk chemische lucht die er s’avonds en s’nachts hing. Ik hoop voor de volgende bezoekers dat dit niet elke avond zo is😅

Heed2go

Prachtige camperplaats met mooi uitzicht over het dal! De plaatsen zijn heel ruim. Wij zijn heel erg vriendelijk ontvangen. Eigen water en 16 ampère stroom inclusief. En dat voor slechts 20 euro! Zeer aan te bevelen 👍🏻

Fox Creek