Fox Creek

Bled, Radovljica, Slovenië

• juli 2024

Prachtige locatie, met douches zou het 5 sterren zijn. Wij hadden echt een prachtig plekje vooraan op een soort plateau, met een super uitzicht. Tip met kids; het watervalletje naar beneden lopen.

• juli 2024

Mooie, propere plaatsen met uitzicht op de bergen; vriendelijke ontvangst met alle uitleg dat je wenst; ongeveer 2 km van het meer van Bled

• juli 2024

Prachtige plek en heerlijk rustig. Gratis water en stroom. Super vriendelijk ontvangst en veel uitleg gekregen over Bled, Slovenië en wat er allemaal te doen is. €40 euro per 24 uur.

Fox Creek