4van 5

Supervriendelijke gastvrouw Sonja. Toplocatie om Bled te bezoeken(met de fiets). Mooie plaatsen met prachtig zicht op de bergen.

robbydecock

er mist een douche mogelijkheid, toilet (2 , schoon) maar verder een heerlijke plek om te staan, beheerders super vriendelijk en geven goede info. op fietsafstand veel te zien. goede fietspaden. wij staan nu 4 nachten, velen zien komen en gaan. goede Wifi bij de receptie.

Prima plaats voor 1 nacht. Mooi uitzicht en een goede uitvalsbasis voor Bled

4van 5