River camping Bled

Lesce, Radovljica, Slovenië

• juli 2024

• juni 2024

Grote, fijne camping met zeer efficiënte receptie. Twee zwembaden, maar helaas was er een dicht de tweede dag. Merkwaardig was dat de bar tijdens de wedstrijd van Oranje net voor de rust dicht ging????? Minpuntje is inderdaad het chemisch toilet

• juni 2024

Waren hier 2 dagen . Prachtige camping met alle voorzieningen . Super mooi en schoon sanitair . Mooi zwembad en vriendelijk personeel. Wij betaalden voor deze 2 nachten met stroom en water 125 euro

• juli 2024

River camping Bled