Prima plek met goed uitzicht. erg vriendelijke eigenaresse. incl stroom en water 20€/nacht. kunt parkeren op parkeerplaats (huis is een b&b) of op grasstrook. Als een appartement vrij is, kun je gebruik maken van toilet en douche (maar dat is niet altijd). Restaurant is gesloten.

• augustus 2021

Met de camper op de parkeerplaats gestaan. We waren de enige. Mooi uitzicht vanaf de parkeerplaats. Vriendelijke eigenaresse. We mochten ,totdat ze wegging, gebruik maken van het toilet. wel duurder dan hier omschreven. we betaalden 20 euro voor 1 nacht inclusief stroom en water.

• augustus 2019

Prachtig uitzicht. Fijne rustige plek. Hulpvaardige eigenaren. Heerlijk gegeten in restaurant. Aanrader in Slovenië!

• augustus 2021

• augustus 2019