zeer mooie super goed verzorgde camping met alles erop en eraan vriendelijke beheerder met goed restaurant aan de overkant. hier komen we graag terug voor ons een dikke 10

Wij2

Hier verbleven voor een nacht tijdens een doorreis met 2 personen, hond en camper. Schoon, stil en mooi. Er was water ter plaatse en we hadden geen elektriciteit nodig. Blijkbaar kost het zoveel € zelfs buiten het seizoen op een eenvoudig parcours.

Oesch

prachtige camping! alles staat duidelijk en helder beschreven. eigenaar is zuinig op zijn spullen/ omgeving en verwacht dit ook van zijn gasten.

Camping Center Kekec