Camper Area MiluCar

Torrox, Málaga, Andalusië, Spanje

• juni 2024

Wij staan voor het eerst op deze prachtige plek en genieten van het prachtige uitzicht op zee. Zeer vriendelijk personeel, schoon sanitair, 's nachts zeer rustig. Ga zo door...

• juni 2024

mooie plek aan zee. wij stonden boven, prachtig uitzicht over de kust! ook boven loosplek voor vuilwater en wc. sanitairgebouw zijn ze mee bezig. Grote wasmachine beneden. Daar ook 4 douches en wc’s. Broodjesservice, Nederlands sprekende receptie.

Camper Area MiluCar