Het lijkt erop dat het (nog steeds) gesloten is. Misschien wel omdat de rivier totaal droog lag. Daardoor wordt het allemaal een stuk minder aantrekkelijk. Erg jammer voor de eigenaar.

• maart 2023

Wij stonden voor gesloten poort. Daar stond tel nr van Ricky op maar die gaf aan dat het gesloten was. Nu weet ik niet of dit tijdelijk is. Dit is tel nr waar hij op te bereiken is +34 6 33054087 bellen vooraf kan geen kwaad want pad loopt daar dood en is een soort van wasbord.

• oktober 2022

Mooie parkeerplaats in de pampa. De eigenaar Rick erg vriendelijk. Er zijn ook schaduwrijke plekken. Absoluut rustig. Bel aan voor het gesloten hek of bel Rick. 10 euro inclusief toilet + 2 euro voor elektra is een eerlijke prijs. Wij komen hier graag terug.

• maart 2023

• oktober 2022