Rustige, ietwat verouderde camping, maar voldoet. Voor ons goede uitvalsbasis voor Cordoba met de elektrische fiets. 26 Kilometer, waarvan de 1e helft mooi en rustig, 2e helft langs drukke weg, maar wel te doen! Bakker en supermarkt op loopafstand.

V5.5.4

Als overnachting en bezoek Cordoba prima camping, wij stonden er nadat het geregend had. De plekken zijn dan heel modderig. Verder is alles er gedateerd maar wel functioneel. Het is een ACSI camping, wij betaalde €24,00 voor een overnachting.

Camping La Albolafia