• augustus 2020

helaas, 14-08-2020, we waren hier 2 jaar geleden, nu alleen personenauto, 's. toch nog plekje achter de watertoren gevonden, maar.... politie: dit is geen camperplaats meer. We moesten weg, jammer. leuk terras, leuk supermarktje.

• juni 2019

• mei 2019

Mooie locatie, naast het VVV-kantoor, 5 minuten lopen naar het centrum met bars en Panaderia. Veel informatie over het gebied en wandelen. Enige negatieve opmerking is watertoevoer is een vaste gevlochten slang met eind liggend op de grond - we besloten niet te vullen.

• augustus 2020

• juni 2019