• maart 2023

arriveerden om lokale auto's te vinden die overal in het afgebakende gebied voor de diensten en camperplaatsen geparkeerd stonden. kon niet stoppen en ging verder.

• februari 2022

Prachtige en schone locatie. Toegangsweg steil maar ook met een half integraal goed toegankelijk. centrum dichtbij.

• februari 2019

Let op: steile toegangsweg, wees voorzichtig voor overstek achter en/of trekhaak. Parkeerplaats voor campers was bezet door een touringcar. Wij hebben hier alleen geparkeerd voor een wandeling rond het kasteel en de kerk. De moeite waard.

• maart 2023

• februari 2022