Uka60

Wij hadden een prachtige plek op het strand. Ja, de camping is wat ouder en een beetje rommelig maar keurig schoon en met super vriendelijke behulpzame medewerkers. zowel in de receptie, in het restaurant (goed gegeten voor die prijsklasse) en zelfs de schoonmaaksters.

Maggie-en-Wim

Ligging aan privé strand is best leuk zeker als je daar een plaatsje kan bemachtigen. Man aan receptie is mss een beetje nors maar hij was heel vriendelijk bij het tonen van onze plaats. Sanitair stonk een beetje en camping op zich is slordig. Buiten de zee is er verder niks.

Camping La Garrofa