Camper Park Playas de Luz

Map
Geclaimd door eigenaar
More info icon

Ferry-en-Nelleke

wat een heerlijke plek, ruime plaatsen, bijzonder vriendelijke ontvangst. fietspaden om naar Isla Cristina en Ayamonte te fietsen. schoon sanitair en mooie verzorgde camper afval plaats! we betalen € 15,00 per nacht incl. stroom.

Over ons

Dag iedereen!! Welkom op Camperpark Playas de Luz!! Met veel liefde en toewijding maken wij deze plek mogelijk Goretty, Cristina en Fran. Om uw camperreis gemakkelijker te maken, hebben wij al vijf jaar een overnachtingsplaats gecreëerd, die u een verblijfplaats biedt, alle diensten die u nodig heeft, met uitzicht op de moerassen, in een natuurlijke omgeving vol vogels en licht, slechts een paar minuten lopen van Isla Cristina en zijn stranden.

Camper Park Playas de Luz