• februari 2023

ongelooflijk goed ontbijt, zeer leuke en gezellige sfeer. Sanitair is altijd schoon, kinderen en honden mogen vrij rondlopen, Cris en Harry zijn heel open en vriendelijk. geweldige plek en prachtig strand. bedankt we komen terug.

• januari 2022

Wij onderschrijven alles wat Hanco in zijn review al schrijft. Plus: Chris is een geweldige kok, zij maakt echt heerlijk ontbijt. Er is een gezellige lounge en daar kan je dat ontbijt nuttigen. Leuk wandelen langs strand. kortom: top locatie!

• juli 2021

• februari 2023