• mei 2022

Mooie camping tussen het bos en aan de rivier. Zeer rustige, warme douches, geweldige paella in restaurant. Vriendelijke ontvangst. Wij willen terugkeren. Enige nadeel was dat ACSI in het laagseizoen niet werd geaccepteerd.

• april 2017

• oktober 2015

Slecht terrein waar iedereen overal kan staan. Koud douchewater, nooit meer. Wel leuk: er liepen herten door de camping maar helaas weggejaagd door kinderen met stokken. ID-card kaart afgeven en uren later pas kunnen ophalen ... vreemd

• mei 2022

• april 2017