Gasolinera CLC Low Cost

El Puerto de Santa María, Cádiz, Andalusië, Spanje

Gasolinera CLC Low Cost

faciliteiten alleen na tanken voor minimaal € 50 - Low-COST-tankstation verzorgt deze services - centrum 2km

• Calle Alfred Nobel 139

11500, El Puerto de Santa María, Spanje

• maart 2019

Het lijkt erop dat je minimaal € 50 brandstof moet tanken voordat je de diensten kunt gebruiken. Zwart afval naar het toilet, een afvoer voor grijs afval en een kraan om water te tanken.

• februari 2019

Helaas hadden we al een volle tank brandstof en kregen we te horen dat we de bus niet konden onderhouden als we niet meer dan € 50 aan brandstof hadden. We hebben zelfs aangeboden om £ 10 te betalen, maar nog steeds geen

• februari 2019

Uitstekende service . Deze plek twee keer gebruikt. Beide keren Juan Manuel was er zeer behulpzame man. Beide keren kocht ik diesel dus geen lading maar nuttige service verdient een tip Black water dump is eigenlijk het toilet dus maak alsjeblieft schoon nadat je het hebt gebruikt!

cambo

Alle 4 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• maart 2019

• Calle Alfred Nobel 139