• november 2023

Zo rustig en 's nachts een prachtige sterrenhemel. Wel alles meebrengen en afval terug meenemen want er is hier zelfs geen vuilbak. Iets verder richting Gorafe is de best bewaarde dolmen, nr 135.

pompidoe

Topplek! Uiteraard geen kampeergedrag toegestaan, maar er zijn 2 banken dus kun je toch buiten zitten. De foto van M-J van 7 december 2022 is niet van deze plek. SVP deze toevoegen bij de juiste locatie.

• april 2023

Waanzinnig uitzicht!! We stonden op de parkeerplek vóór het natuurpark. Was prima (als je zelfvoorzienend bent). Je kan er ook inrijden met je camper en daar een plekje zoeken zagen we achteraf. Mooie wandeling gemaakt naar Gorafe. Rust en natuur!

• november 2023

• april 2023