Alleen geschikt voor campers kleiner dan 6m. Effe doorrijden de bocht om aan de rechter zijde is een veel betere plaats om te overnachten (ca 15 a 20 plekken). Mooie plek om wandelend naar Gibraltar te gaan. Geen voorzieningen.

henk27557

Geen slechte locatie, maar op 28 feb, Andalusië dag, niet te doen zo druk. Ook een gigantische rij voor de douane, het leek ons voor nu niet de moeite waard.

• december 2023

We zijn iets doorgereden, eind van de straat met de bocht mee naar rechts en dan vrij snel aan je rechterhand. Tegenover de rots van Gibraltar kun je prima staan, ook als je wat langer bent. Was savonds wel wat rumoerig maar het was ook zaterdag, dus misschien dat het doordeweeks wat rustiger is.

• december 2023

• Avenida Príncipe de Asturias