echt eng, ondanks urenlange hevige regen kwamen en vertrokken er bijna elke minuut auto's met alleenstaande mannen tot in de ochtend, soms luide muziek... Ik bleef omdat er meerdere campers waren...

Ton-Bouman

Prima off grid plek aan klein natuurgebied en aan zee. leuke bars op de strand. Zijn hier 3 nachten gebleven. Nep parkeerwachters zijn hier actief,, plek is gewoon gratis. GEEN parkeergedrag toegestaan, ook geen wielverhogers. ‘s nachts onrustig.

• Urbanización Cabopino 1N

29604, Marbella, Spanje