Prima om te blijven staan als je een wandeling gedaan hebt en geen gebruikt hoeft te maken van diensten ( zijn er niet, het is een P) Daarna lekker relaxen in één van de gezellige barretjes Er is inderdaad wel veel hondenpoep op het terrein. Lekker rustig s’ nachts

wampex

een prachtig bergdorp rond het plein. Geweldige pubs en tapas in alle variaties. Omdat we een hond bij ons hebben, is hij blij dat hij niet aangelijnd hoeft te zijn. Wandelpaden rond het dorp. Geef zelfs in oktober water.

• januari 2023

Nou mooi is anders. Maar het is prima voor een overnachting, hoewel een beetje luidruchtig. De toegangsweg door het dorp is vrij smal maar goed te doen (8 mtr.)

• januari 2023

• Calle Huenes