Een mooie plek. Prachtig uitzicht, zeer schone douche en toiletten. Aangenaam stadje om in te wandelen. Een van de beste plekken waar we zijn geweest.

Bundgaard

Een heel net plekje met mooi uitzicht. Schoon en Opgeruimd, sanitair prima. Vriendelijk ontvangst. Spannend, een gebied waar ook lynxen zitten. Helaas niet gezien. Leuk dorp met vooral schitterend uitzicht.

MoLuc

Hebben hier 3 nachten gestaan. Prachtige plaats met alle voorzieningen. Super uitzicht, leuk dorpje. Heel vriendelijke uitbaters. Kantine is open op vrijdag, zaterdag en zondag. Eten kan aan zeer democratische prijzen. Wij komen zeker terug.

• Calle Blas Poyatos 24

23410, Sabiote, Spanje

Área de Servicios para autocaravanas…