user419406146

Deze had ik al wel verwacht. Zo jammer dit, ik wil eigenlijk nooit reageren want iedereen mag zijn mening uiten, maar soms moet het toch even. Het klopt inderdaad dat er bij de Sheriffs Office een briefje hangt met de tekst : "indien wij niet aanwezig zijn, kunt u zelf een plekje uitzoeken" Echter!!!! Wij waren wel aanwezig. En..... Voordat je bij dit briefje bent moet je door een afgesloten poort waarop duidelijk vermeld staat dat het verboden is om binnen te treden voor 1500 uur!!! Dit heeft ook een reden, die duidelijk vermeld staat op onze website! Als de poort duidelijk dicht is, met achter het schuifhek een pin die de poort vergrendeld, dan betekend dat volgens mij dat er geen toegang plaats kan vinden, en ja......als u dan op eigen houtje de pin eruit haalt en op uw dooie gemak een plaatsje gaat zoeken, waarop de mensen die netjes op hun beurt wachten ook direct gaan aansluiten, dan verzoek u inderdaad dringend mijn terrein te verlaten! De brutaliteit die sommige mensen hebben,... ik begrijp het soms niet meer. Ik hoop derhalve wel dat u een mooiere plek heeft gevonden dan bij ons, en wens u een hele fijne vakantie toe. Met hartelijke groet Erik Ensing

top plek! zonder verrassingen, heerlijk zwembad en prima sanitair. perfect met een gezin. de kids hebben zich super vermaakt. in de buurt veel te doen.

Little Texas