Prima camping. vriendelijk personeel en spreken goed engels. Van alle gemakken voorzien. Toiletten en douches zijn schoon. Ipv 3 nachten zijn we 5 nachten gebleven. Dicht bij strand en centrum Torremolinos en het gezellige Carihuela. Wij hebben hier een prima verblijf gehad

1 nacht 1 persoon + electra ACSI camperbus 5.40 m. € 27,—

emilie

Prima camping voor een bezoek aan Málaga, is goed te doen op de fiets. Douchen en alles drooghouden is even een uitdaging. Er is geen wasmachine (meer). Daarvoor moet je naar het tankstation, 250 meter verderop. 2 à 3 nachten is ok. Dan worden de opstijgende vliegtuigen wel een beetje irritant.

1 nacht 1 persoon + electra ACSI camperbus 5.40 m. € 27,—

Camping Torremolinos