Almayate Costa Cat.1

Vélez-Málaga, Málaga, Andalusië, Spanje

• juni 2024

prima camping, plaatsen in verschillende afmetingen, goede douches en toiletten, wasmachines en drogers. we stonden er in december en januari een paar dagen gestaan. Torre del Mar op 3 km. met winkels, horeca en markt.

J.gerritsen

bijzondere camping geheel met schaduwdoeken overspannen. Direct aan zee en erg schoon sanitair. Malaga prima te doen met openbaar vervoer. Tossa del mar goed op de fiets te bereiken.

gekopcamper

Dat "vandaag gesloten" verhaal op Campercontact klopt niet. Wij hebben er prima gestaan. Vriendelijke ontvangst, sanitair dik voorelkaar. Met de bus naar Malage, op de fiets naar Torre de Mar is prima te doen. Royale plaats met zonwering. Door de poort sta je op het strand.

• juni 2024

Almayate Costa Cat.1