Voor de derde keer zijn wij nu op deze camperplek en het blijft een prachtige plek! Weer een gezellig weerzien met de eigenaren en vaste gasten. Dit zal wat ons betreft zeker niet het laatste bezoek zijn. Bedankt weer Itziar en Juan voor jullie gastvrijheid!

Taina

heerlijke plek om te verblijven zeker als je van Hardrock houdt. Alles is inclusief voor de prijs , ook de wasmachine. ‘s avonds gaat wel de stroom uit omdat deze zelf wordt opgewekt met zonnepanelen. Eten in café even vooraf bestellen!

EB&MB

De naam zegt genoeg. Wat een lekker plekkie. Mooie natuur, goed sanitair met altijd lekkere warme douches. Heel gemoedelijk, zowel de eigenaars als de gasten. Overdag Electra van de zonnepanelen. Wij vonden het gezellig!

Alternative Camper park Nirvana