V5.5.4

Als overnachting en bezoek Cordoba prima camping, wij stonden er nadat het geregend had. De plekken zijn dan heel modderig. Verder is alles er gedateerd maar wel functioneel. Het is een ACSI camping, wij betaalde €24,00 voor een overnachting.

• november 2023

Zeker in de zomer een geweldige plek met ruime percelen. Veel schaduw van grote bomen. Nu, in november, zijn de winkel, de cafetaria en het zwembad buiten gebruik. Helaas staat hierover niets vermeld op de website en heeft het geen invloed op de overnachtingsprijs.

• november 2023

Camping La Albolafia