Peter-en-Monique

Hartelijk dank voor uw leuke opmerking! We kijken ernaar uit om u weer te zien! Tot de volgende keer! Carlos -- Thank you very much for your nice comment! We look forward to seeing you again! See you next time! Carlos -- Muchas gracias por tu bonito comentario! estaremos encantados de volveros a ver! Hasta la próxima! Carlos

Hele fijne camping tegen de Pyreneën. Onze eerste stopplaats in Spanje, nu maar hopen dat alle campings zo zijn als deze. Lekker zwembad, de wijnen en tapas bij Carlos zijn top!

Evers.co

Thank you very much for making us part of your trip! we are very happy to know that you enjoyed it. see you next time! Carlos -- Hartelijk dank dat u ons deel heeft laten uitmaken van uw reis! We zijn erg blij om te weten dat u ervan genoten heeft. Tot de volgende keer! Carlos -- Muchas gracias por hacernos formar parte de vuestro viaje! nos pone muy contentos saber que habéis disfrutado. hasta la próxima! Carlos

we hebben 7 dagen met veel plezier daar gestaan. zeer mooie camping en lekker rustig.

20Camperaars

Hartelijk dank voor het delen van een week met ons. Tot de volgende keer! Carlos -- Thank you very much for sharing a week with us. See you next time! Carlos -- Muchas gracias por compartir una semana con nosotros. hasta la próxima! Carlos

Ecocamping Rural Valle de La Fueva