We wilden er voor 1 nachtje verblijven met onze camper, helaas was dit niet mogelijk je moest minimaal voor 3 nachten reserveren. Heel raar voor een camping in the middle of nowher!!

een prachtige plek in de natuur, naast het buitenzwembad dat nog gesloten was,, hartelijk dank aan de gemeenschap voor deze fantastische, mooie parkeerplaats 😀🔝👋

ToGi2020

super plek: rust, mooi vergezicht, gratis elektra, super vriendelijke en behulpzame gastvrouw Helena, drankje en tapas… hartelijk dank daarvoor!!!

• A-1303

50529, Pozuelo de Aragón, Spanje