Rustige plek,alleen snachts opvallend constant gehuil en geblaf van honden,en we werden midden in de nacht getrakteerd op rotte eieren op de voorruit.

pitr

Mooie en rustige plek. Hou er wel rekening mee dat de WC en de douches alleen beschikbaar zijn als de sporthal open is. Gisteren was dat tot 21 uur.

MLvA

Prima cp om het stadje te bezoeken. Zeker degene die geïnteresseerd is in de geschiedenis van Spanje moet hier geweest zijn. Heerlijk gedoucht in sporthal.

• Avenida de Zaragoza

50680, Sos del Rey Católico, SpanjeSitecode: 19531