Lago de Cassablanca

nabij Lago de Cassablanca - centrum 5km

• Av de Alcalde Gómez Laguna 25

50009, Zaragoza, Spanje

• mei 2019

Het gaat om een grote parkeerplaats, die volledig betegeld is. Jonge esdoorns werden geplant. Voor campers kunnen ook 2 parkeerplaatsen worden gebruikt. Vlakbij de rotonde rijdt bus 41 naar het stadscentrum. Helaas zijn er geen aan- en afvoeropties.

• mei 2018

passeert 04/05, ik raad ten sterkste af om 's avonds te blijven, het verzamelen van alle jonge mensen met krachtige auto's die motoren en muziek grondig laten draaien. de dag leuke plek met het meer, supermarkt op 500m.

• februari 2018

De locatie was leeg in februari en we besloten niet te stoppen. Ondanks de naam 'Lago ...' hebben we geen meer gezien.

TimSheppard

Alle 18 reviews zien? Koop Campercontact PRO in de app en bekijk alle reviews ook op de website!

• mei 2019

• mei 2018