• augustus 2020

Hebben hier 2 dagen gestaan op 7-8 August 2020 .Heel rustig en verzorgd terrein aan de voet van de skilift.( downhill mountainbiken). Wc zijn open en netjes. Er was zeer weinig tot bijna geen volk. Komen zeker terug ✌️

• november 2018

watveen rust. heerlijk

• oktober 2018

Alleen naderen als er geen slechte gok is op de mars. Ik was in motregen en mist daar, je hebt blokken nodig, alle plaatsen schuin. De verwachte nachttemperaturen rond 0 ° C, enzovoort.

• augustus 2020

• november 2018