Wij waren er op 10 mei. 2024 voor 1 nacht op deze CP. Alles was geweldig, graag weer. Je moet zeker de moeite nemen en naar het dorp gaan. Zeker de moeite waard om te zien.

68erbiene

Open vanaf 22-3, Goed verzorgde camping nabij erg keuken vissersdorpje, wel steile afdaling en weer beklimming maar dan heb je ook wat. goede ruime plekken en prachtig sanitair, aanrader.

• maart 2024

is dicht. alleen weekend open.

• maart 2024

is dicht. alleen weekend open.

• Calle Tolombredo de Arriba

33150, Cudillero, Spanje