zeker niet geschikt voor campers groter dan 6 meter. steile kronkelende smalle weg naar deze 2 kleine parkeer- en picknickplaatsen aan het strand. parkeerplaats kan mogelijk modderig zijn bij nat weer. goed wandelgebied. loop naar de Ermita de la Regalina voor een geweldig uitzicht!

peteperrons

Wij kwamen op zondagmiddag aan , was erg druk met locale Spanjaarden. Eind middag de camper kunnen verplaatsen naar een plekje met zicht op de prachtige baai. Zeer mooie en goede overnachtingsplaats. Wij stonden er met ongeveer 6 campers

• februari 2023

• februari 2023