• juli 2020

Grote parkeerplek zonder voorzieningen. Nodigt niet echt uit.

• oktober 2015

We hebben hier 3 nachten gestaan. Ruime parkeerplaats. Handig wanneer je met de veerboot uit Barcelona aankomt. Kleine 10 min. rijden. We stonden naast 'n opgraving uit de Romeinse tijd. Historische stadskern met vele barretjes en restaurantjes op 5 min loopafstand.

• oktober 2015

Vanaf de ferry Barcelona - Alcudia (aankomst 05:30) een makkelijke plaats om de slaap in te halen. Geen voorzieningen, maar in het interessante, bijna ommuurde stadje zijn diverse mogelijkheden om aan dit gemis tegemoet te komen.

• juli 2020

Grote parkeerplek zonder voorzieningen. Nodigt niet echt uit.

• Avinguda Príncep d'Espanya

07400, Alcúdia, Spanje