Camaleño, Cantabrië, Spanje

Camping San Pelayo

kleine Spaanse camping - zwembad, wifi en goed sanitair - prima camping om de Picos de Europa te bezoeken - veel vaste gasten - camperplaatsen groot genoeg - Engels sprekende receptie met veel info - broodjesservice - restaurant met ontbijt - Baro 250m - centrum 2km

• Barrio San Pelayo 12

39587, Camaleño, Spanje

heel vriendelijke man verwelkomde me. Ik betaal slechts 17€ voor een dag inclusief douche, elektriciteit, zwembad en het hele gebied 😍 Ik reis alleen. het is een goede prijs voor zo'n kamp ️ En er is een restaurant om De wasmachine kost € 4 - denk erover een extra dag te nemen 🤠

• april 2022

Ik sluit me bijvoorgaande positieve reviews aan. Wij hebben hier 3 nachten verbleven in april. Voor zover wij zagen geen andere Nederlanders, alleen een verdwaalde Duitser. Veel vaste plaatsen van Spanjaarden.

• april 2022

Prima plek en zeer vriendelijke ontvangst. Mooi sanitair en doucheruimte waarin je een douche, wasbak en toilet voor jezelf hebt. Mooie uitvalsbasis om de omgeving te zien.