het is gewoon een parkeerplaats tussen de flats en bij een parkje je moet de weg oversteken om naar het strand te gaan. wij zijn aan dat stukje straat gaan staan langs de stoeprand. dat kan met een buscamper! geen voorzieningen maar wel stranddouches bij een prachtig strand

Zenith

Asfalt en vlakke parkeerplaats op een paar meter van de zee. Heel rustig. slechts 2 auto's. Het doet pijn dat er geen services zijn om te downloaden en te uploaden. aan te bevelen.

• Avenida Enrique Mowinkel

39770, Laredo, Spanje