Camperpark Santillana del Mar

Santillana del Mar, Cantabrië, Spanje

• juli 2024

Het is een goedkope fantastische camperplaats. Aan bijna alles is gedacht. Het enige wat ontbreekt is een toilet. Vandaar 3 sterren i.p.v. 5 die het anders zeker waard zou zijn. Vanwege de wel aanwezige faciliteiten had ik dit niet verwacht! Jammer dat ik het niet gecheckt heb.

• juni 2024

Dit gebied is een van de beste in Noord-Spanje. U hoeft niet te betalen voor de waterverversing, u moet het papier uit de machine halen om de gratis waterverversing uit te voeren. De betaalautomaat is zeer intuïtief en gemakkelijk, hij is in bijna alle talen.

• juni 2024

zeer mooie plek...... de ingang heeft het apparaat "een beetje ingewikkeld, het is 14 € voor parkeren plus 3 € als je wilt douchen en ook wilt betalen voor het water en de afvoer... ... en elektriciteit 4 € extra.....

• juli 2024

Camperpark Santillana del Mar